Pages

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Kuran-ı Kerim Filmleri ** Duha Suresi 1-4 **

Selam blogcanlarım,

Ben çook güzel bir şey keşfettim yine.. TRT Ramazan ayında (zannediyorum geçen Ramazan'da) hazırlamış böyle kısa filmler... Kuran'dan ayetler, çok etkiliyici fon müzikleri eşliğinde, harika görüntülerle minik filmler halinde sunulmuş... 
İşte ben de sizlerle bu güzellikleri buluşturmak istedim, bilgisayarıma yükledim. Elimden geldiğince hergün, bitene kadar paylaşmak istiyorum bu videoları... 
Tadı damağınızda kalacak, eminim...

İlk kısa filmimiz, Duha Suresi 1-4 ayetleri...

1 – Güneşin yükselip en parlak halini aldığı kuşluk vaktine,
2 – Sükûnete erdiği dem geceye yemin olsun ki:
3 – Ey Resulüm! Rabbin seni terk etmedi, sana darılmadı da.
Nübüvvetin başlangıç döneminde, çok az da olsa vahyin kesintiye uğramasına işaret edilmektedir.
4 – Elbette senin için her zaman, işin sonu, başından daha hayırlıdır.

 
 


0 yorum: