Pages

23 Mart 2012 Cuma

Ruhunuzu Dinlendirin

Biliyorum, yağmurlu havalar geride kaldı... Ama yağan damlaların tıpırtısında kim huzura kavuşmaz ki.. Hani nisanda, hem tatlı bir sıcaklık, hem miisler gibi kokan yağmurlar yağar ya... hem ilk hem sonbahar birarada gibi... Kuşlar cıvıldarken, hafif aralık olan pencereye vuran damlaların sesi ve tabii içeriye dolan güzeeel toprak kokusu.... veee tüm bunlardan sonra çıkan renk cümbüşü, yaratılış harikası, Rabbin sanatı bir gökkuşağı...


Neden anlattım şimdi size bunları diye düşünüyor olabilirsiniz... Hatta belki de aranızda iç çekenler olmuştur böyle bir halet-i ruhiyenin özlemiyle... İşte, malum sosyal paylaşımısitesinde bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine dinlemiş olduğum üçlüyü huzurlarınıza takdim ediyorum :)

Lütfen üç linki de aynı anda farklı sekmelerde açın, yukarıdaki tasvir ettiğim şeyleri misliyle yaşayacağınız garantisi veriyorum... Pişman olmayacaksınız... Gözlerinizi kapatın ve anın tadını çıkarın...

10 yorum:

VuslaT dedi ki...

Açacağım açtım yağmur damlalarını ve ormanı sevdim.

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

çok iyi geldi :)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Kendimi birden yağmur ormanında buldum,ıslandım.
Sonra da kuş cıvıltılarıyla güneş ormanına geçtim,güneşin sıcaklığıyla kurudum:)
Harika bir geziydi,teşekkürler:)
Sevgiler...

EflHatun dedi ki...

:) gerçekten çok güzel yorumlamışsın Seval ablacım :) yüreğine sağlık :)

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

EflHatunum vallahi yağmurun sesi terapi gibi adeta.. Orta okuldayken nisan yağmurlarında sokağa atardık kendimizi yürür yürür ıslanırdık Pınar'ımla, o geldi aklıma.. Sonra toprak kokusu misss misss.... Çok öptüm tatlım :)

Peygamberim İzinden dedi ki...

Canım 70 bin salavat aldım defterime adınıda kayıt ettim inşaallah 17 nisanda gidiyorum Allah ne muradın var ise versin. Allah Razı Olsun..

EflHatun dedi ki...

ooog bugym dinlensin ruhun... senin bedenen de dinlenmeye ihtiyacın var, aç sesini tadını çıkar... öpüyorum seni datlu bezelyem :)

Allah ne verdiyse dedi ki...

hayirli bir hafta dileklerimle eflatun.benimde cok sIkca yaptigim birseydir haleti ruhumu kitabin bir sayfasindan önüme serilmesi .Allah c.c. zorlarimizi kolaylastirsin ablam. sevgilerimi biraktim ve en güzele emanet ettim

EflHatun dedi ki...

ablacım çok teşekkür ederim, Allah razı olsun güzel ve içten duaların için... Sen de Rabbime emanet olasın..sevgiler bizden hamarat ablacım :)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

bayılırım gökkuşağı renklerine gerçekten mucize gibi.